Villalinus

Villalinus

maanantai 13. syyskuuta 2010

Virkattua ja keskeneräisiä projekteja

Tänään olen ollut erittäin ahkerana ja siivonnut koko aamupäivän...samalla ajattelin hiukan päivittää mitä kaikkea tuossa viikonlopun aikana ja tänä aamuna touhusin. Virkattu kori trikookuteesta,jolle ompelin puna-valko-ruudullisesta pienen kitchen hupun,jossa somisteena muutama iso nappi.
Ja koska kangasta vielä jäi niin oivallinen keino käyttää loppupaloja oli ommella pussukoita.
Virkkasin myös muutaman korin lisää ja ompelin lisää sydämiä erilaisilla pitseillä ja teksteillä.
Ja nyt siihen löytööni...viime joulumyyjäisiin tein jonkin verran siililapasia jotka sitten loppuivat kesken,no tietenkin tein niitä lisää,mutta kun joulu tuli ja meni eikä myyjäisiä enään ollut,varastoin keskeneräisiä projekteja vaatekomeroon,näitä olen sitten viimeistellyt jo jonkin verran,joiltakin puuttui peukku,joiltakin turkki jne.jne...ja vielä näitä riittää noin 20 paria elikkä eivät ne ihan heti lopu... Eikä siinä kaikki,vaatekomerossa on 14 lastenkaarrokeneuletta jotka ovat päättelemättä...kokoina 80-140cm....elikkä tällainen olen minä,projekteja jotka yleensä jäävät kesken kun tulee kaikkea muuta mukavaa. Mukavaa viikkoa kaikille! Nina

3 kommenttia:

muru kirjoitti...

nuo lapaset on kyllä tosi hauskat! punavalkosesta kankaasta tykkään myös kovasti, ihanan jouluista mutta menee muullonki.

muru kirjoitti...

meidän tyttö ihastu lapasiin, pitääköhän meiän tulla ostoksille jos niitä vielä on? :)

Nina kirjoitti...

Vielä on ja lisää tulossa koko ajan... soittele joku päivä niin katellaan milloin olen kotosalla...